Ensiksikin haluan kiittää teitä kaikkia ihania onnittelukommentin jättäneitä, KIITOS!!!

Ja toiseksi haluan kiittää kaikkia blogivierailijoita, teitähän on täällä käynyt mukavasti, vaikka blogi onkin ollut vähän jäässä, KIITOS!!

Ja kolmanneksi haluan kiittää teitä uusia vierailijoita, jotka olette käyneet jättämässä jäljen vieraskirjaani, KIITOS!!

 

Ja sitten asiaan eli tosiaan viime sunnuntaina meillä vietettiin pikku prinssin ristiäisiä, tässä teille vähän maistiaisia =)

RISTIÄISTARJOILUT

Aloitetaanpa kierros tuolta vasemmasta ylänurkasta =)

 

karjalanpiirakoita ja munavoita (mummin tekemiä)

voileipäkakku (kinkku, pitopalvelusta, tästä ei ohjetta)

pullakranssi (ala mummi, normaali pullataikina)

suklaapikkuleipiä (pullakranssin keskellä, leipurina minä)

jogurttikakku (minun tekemä)

tiikerikakku suklaakuorrutuksella (mummi, tästä ei tarkempaa ohjetta tulossa)

täytekakku (toteutus: minä)

vaaleat suklaapalat (leipunut minä)

appelsiini-pikkuleivät (made by minä, täytteenä siis appelsiinimarmeladia)

euran rinkilät (KIITOS niistä kuuluu Einelle!)

Ohjeet löydät painamalla leivonnaisen nimeä!

Ja niiden, joidenka ohjeita et löydä... niistä myöhemmin =)