... Tai jos sittenkin jätän kertomatta... no enhän minä niin julmasti voi tehdä!! Täytyy sanoa, että mielikuvistusta teiltä kyllä löytyy ja joukkoon mahtuu muutama oikea vastauskin =)

Se ei ole pilkkikilpailussa menestyminen (vaikka kova kalanainen olenkin ja menestystä on tullut)

En ole saavuttanut numeroa 100 autojen rekisterinumerobongailukisassa (mutta tässä olisi kyllä aihetta uuteen harrastukseen =)!!!)

Se ei liity vauvaan, tupakkalakkoon (en ole koskaan edes maistanut), työhön (vaikka palkankorotus kyllä olisi mieluinen!!), karkkilakkoon (sitä olen kyllä harrastanut), urheiluun (vaikka sulkapalloa ja jumppaa harrastankin) eikä ajokorttiin.

Naimisissa olen ollut jo kohta 4 vuotta.

Ja pyöreät vuodet olen ohittanut, tästä lähtien täytän aina 25 v... muistakaa se !!! =)

JAA, että mikä sitten... no, no, no...

MUSTA TULI KESKIVIIKKONA PAINONVARTIOIDEN KUNNIAJÄSEN!!

Juu ja seuraava kysymys on, että paljonko pudotin... noh, tässä vaiheessa täytyy sanoa, että "ylipainoa" minulla oli 2 kg... mutta siihen painoon, mitä oli ennen kuin aloin odottamaan meidän pikku isäntää, oli vähän enemmän matkaa... nimittäin pudotin painoa 7,7 kg ja nyt siis ollaan taas siinä painossa, että olo on hyvä ja tyytyväinen. Jotenkin niitä kiloja mammalomalla tuli salaa kerättyä... se on hyvin helppoa!!

No niin ja arvontaan..... 4 vastasi oikein ja heidän kesken suoritin arvonnan ja voittajaksi selviytyi:

HANNA!!! ONNEA ONNEA!!

Laitatko Hanna mulle sähköpostiin osoitteesi, niin Maittavat suklaaherkut-kirja lähtee sinulle!! (palkinto sopii loistavasti aiheeseen ja tuo kirja löytyy myös minun kirjahyllystä =)!!!)

 

KIITOS KAIKILLE OSALLISTUJILLE!!

terv. Kirsi